כלבים לביתסוגי כלבים

פודל טוי – כל מה שצריך לדעת על הכלב המבוקש ביותר בעולם!

פודל טוי

אחד הכלבים החמודים בעולם הוא ללא ספק פודל טוי או פודל מיני כמו שרבים קוראים לו. הבאנו לכם סקירה מקיפה על הכלב ומידע שימושי שחשוב להכיר. וגם טיפים חשובים לגידול הכלב, בריאות וכל המידע שפשוט חייב להכיר!

מראה של הכלב

כלב פודל הצעצוע הוא כלב עם מראה אצילי. הפרווה שלו שופעת, הוא מתולתל ומעוצב לעיתים קרובות ומגיע במגוון גוונים: כולל כחול, אפור, כסוף, חום.

כלב זכר מבוגר מגיע עד גובה של 28 ס"מ – משקל ממוצע עד 4.5 ק"ג

היסטוריה של פודל טוי.

הכלב קיים כבר מעל ל-500, הראשונים שלקחו אותו לחסותם לרוב הם בני האצולה במאה ה-16. בני האצולה אהבו כלבים קטנים, ורצו כלב קטן יותר מפודל רגיל וכך הגיעה ההכלאה שלו. השם "פודל" מגיע בכלל מהשפה הגרמנית. הפירוש בעברית הוא "מתיז מים"

אישיות של הכלב.

הכלב נחשב לכלב תוסס במיוחד שאוהב המון חום ואהבה – אך גם מחזיר כזו בהתאם. הוא יכול לשמש ככלב שמירה מעולה (בעיקר כנובח ומתריע), אך יש לו מזג טוב. הוא מקשיב היטב למאלף ולבעליו וניתן לאלפו ברמה גבוהה מאוד. חשוב מאוד – בקרבת ילדים יש להסביר להם שזהו כלב עדין ויש להיות עדין איתו.

אוהבים כלבים קטנים ? קראו את הכתבה שלנו על: כלבים קטנים לאימוץ

אופי של פודל טוי

הבאנו לכם כמה נקודות חשובות על האופי של כלב הפודל טוי ששווה לדעת:

  • מתאים לאנשים בלי ניסיון עם כלבים.
  • נדרש אילוף בסיסי לכלב.
  • אוהב טיולים קצרים ועדינים.
  • צריך ללכת לפחות כחצי שעה ביום.
  • הוא לא מזיל ריר.
  • יש לטפח אותו על בסיס יומי.
  • נחשב לכלב היפוהלארגני
  • אוהב לנבוח ויכול לשמש ככלב שמירה והתרעה.
  • מסתדר מעולה עם חיות מחמד אחרות.
  • מעולה לגידול בבית משפחה.

בריאות

לכלבי הפודל טוי יש כמה בעיות רפואיות שהן עלולים לסבול מהם:תזוזה על עצמות הרגלים ושברי מאמץ.בעיות במפרק הירך.לפעמים חלקם נוטים לפתח בעיות ראייה. תטפלו בכלב עם וטרניר על בסיס קבוע על מנת למזער השפעות של בעיות רפואיות!

תזונה

לכלב יש חילוף חומרים מהר במיוחד, זהו כלב ששורף אנרגיה בקצב גבוה מאוד. בגלל זה ובגלל שיש להם קיבה קטנה – הם צריכים לאכול קצת, אך לעיטים קרובות. יש מזונות מיוחדים לכלבים קטנים שעוצבו במיוחד לסוגי גזע אלו, גם מהבחינה הבריאותית וגם מבחינת הפה הקטן שלהם.

טיפוח

טיפוח הכלב חשוב במיוחד, הפרווה שלו צומחת יחסית במהירות ויש לסרק ולנקות אותה בבית. בנוסף מומלץ לקחת את הכלב לספר אחת לחודש וחצי על מנת שיקצץ את הפרווה – בעיקר בקיץ. ניתן גם ללמוד בבית איך לספר את הכלב – ולחסוך בעלויות.

הפודל טוי וילדים

זהו ללא ספק אחד הכלבים הטובים ביותר שמומלץ לגדל אותו עם ילדים. למרות אופיים החם והטוב, חשובה לזכור שמדובר בחיה בסופו של דבר. לכן אין להשאיר את הכלב לבד עם תינוקות או ילדים ממש קטנים – על מנת לשמור על בטחונם.

מחיר פודל טוי

אם שאלתם את עצמכם כמה עולה פודל טוי.. אתם יכולים להפסיק לשאול. המחיר של פודל מיני משתנה בהתאם לגזעיות שלו ולעבר שלו. המחירים יכולים לנוע בטווח של מ4,000-15,000 ש"ח. מאוד קשה למצוא כלב זה לאימוץ ומגדלים אותם בבתי גידול וטיפוח בדרך כלל.

בית גידול פודל טוי

בית גידול פודל טוי ניתן למצוא במגוון מקומות ברחבי הארץ.

שני המקומות המומלצים להשיג מהם כלבים גזעיים אלו זה חוות אפיקים בצפון.

וחוות הכלבים בכפר הירוק.

אוכל לפודל טוי – מה מומלץ לתת להם?

יש מגוון אוכל שאפשר לתת לפודל הקטן והחמוד שלנו, מומלץ לא לתת לכלב אוכל של אנשים כי הקיבה שלהם רגישה מאוד.

בחנויות חיות יש אוכל מומלץ לחיות קטנות שניתן להזמין שהוא קל יותר לעיסה ומכיל ויטמנים.

מומלץ להתייעץ עם המוכר לפני הרכישה ולבקש ממנו אוכל לכלב קטן.

פודל טוי חום

אחד הצבעים הפופולאריים של הכלב זהו צבע חום, למרות שניתן למרות שניתן למצוא אותו גם בצעים אפור וכסוף, בדרך כלל אנשים מעדיפים את הצבע החום, חשוב לזכור שאם יש צבעים עזים מדי לכלב ולא אחידים, יש סיכוי טוב שהוא מעורב.

 

4.7/5 - (12 {הצבעות})

כתיבת תגובה

כדי לראות
Close
Back to top button