דוגלידר

מרפאה וטרינרית – טיפים לטיפול בכלבים וגורים לפני מרפאה!

אם מדברים על טיפול בכלבים מדברים על כמה אפשריות. אם חשבתם כי רק לכם קר, שהרי טעיתם ישנם לא מעט אפשריות כיצד לחמם את חיית המחמד שלכם. במסגרת המרפאה הוטרינרית שלנו, החלטנו לספק כמה טיפים באשר לטיפול כלבים בחורף וכל השאר. כיצד תגדלו את הגורים החדשים שלכם? להלן מספר טיפים באשר לטיפול בחיה האהובה עליכם.

חורף כבר כאן

כשהחורף כבר כאן, ראוי לקחת בחשבון לא רק את הביגוד אלא גם את התזונה. חום גופה של החיה חשוב לא פחות והוא מדבר על הליך חשוב לא פחות מאשר בגדים. כמות של מזון בהתאם לטמפרטורה מסביב. אחר כך מדברים על כלבים רזים, זקנים או כל מה שביניהם. ראוי להלבישם בהתאם כשיוצאים בקור. הם עלולים בדיוק כמוכם להיפגע מטמפרטורה קרה יתר על המידה. אל תסמכו על הפרווה שלהם. כלבים כמו בני אדם עלולים לחטוף שפעת,נזלת, שיעול וכל השאר. מכאן שאם אתם מבחינים בבעיות הללו, ראוי לקפוץ למרפאה וטרינרית שליד.

קצת על חינוך גורים– מידע כללי

אם אתם רוצים להביא גור קטן הביתה, רצוי לחנך אותו בדיוק כמו שמחנכים או מתייחסים לילדים קטנים. חשוב להעמיד לכלב גבולות בדיוק כפי שהייתם מעמידים לעצמכם או לילדכם. הרגלים נרכשים בדיוק בינקות. אין שוני בין תינוק לבין כלבלב. הרגלים רעים נשארים ומכאן שקשה לשנות אותם בגיל מאוחר יותר. עשיית צרכים הינה בעיה שלא מעט אנשים מגלים כשהם מנסים לחנך את כלבם האהוב. ניתן להגביל טרטוריה לכלב בנקודה אחת וכך למעשה הוא יוכל ללמוד כי את המקום הזה הוא מקצה לעשיית צרכים. חשוב לציין כי אתם תנקו בכלור אזור אחר, הכלב יחזור לשם ויסמן מיקום זה כמתאים ביותר. כך שאם אתם לא בעניין, רצוי שלא לנקות את המקום בחומרים בעלי נוכחות חזקה.

גורים , הספות וכל השאר

יש ללא מעט אנשים רצון וכמיהה לחנך את הגור באשר ללימוד הגור שלא לעלות על המיטה. אם הגור שלכם חדש, ראוי כי תכעסו עליו בכל פעם שהוא עולה על המיטה. אם זה עדיין לא עוזר, רצוי להתיז על הכלב קצת מים וכך הוא יבין שמשהו אינו כשורה ויפסיק לטפס. כך למעשה תבטיחו לעצמכם ולגור שלכם כי הוא הולך לקבל את הסביבה המתאימה ביותר לטווח הארוך. אם ליהנות משהייתו של הגור, זה בהחלט לחנכו על הצד הטוב ביותר עוד בשלבים המוקדמים.

דרגו את הפוסט post

כתיבת תגובה

Back to top button